Nytt skidmärke och ny samarbetspartners

Även om det har varit klart muntligt i några veckor kan jag nu med säkerhet släppa lite mer spännande nyheter gällande min vintersäsong 2020-2021. Detta eftersom avtalet idag blev påskrivet av alla inblandade parter. Jag kommer efter några års tävlande med Salomon byta märke till Madshus i vinter, vilket innebär att jag får tacka just Salomon för hjälpen de senaste åren. Kommer nu framöver att köra Madshus rakt igenom när det gäller vintersäsongens material, pjäxor, stavar och skidor mm. Ser verkligen fram emot att få testa lite nytt och tror stenhårt på det upplägg som avtalet med Madshus innebär, tack för att ni vill vara med i min satsning.

En annan nyhet som har med material att göra under kommande vinter är att jag kommer att inleda ett samarbete med Team Sportia i Uppsala. Vilket i stora drag går ut på att de hjälper mig bland annat med vallning och material-fix under nästa vinter. Detta betyder alltså att Madshus kommer att leverera vintersäsongens material medan Team Sportia i Uppsala sköter om detta och skapar goda förutsättningar för resultat. Tror detta kan bli riktigt bra och att vårat samarbete blir riktigt lyckat! Team Sportia i Uppsala tar alltså från och med den här vintersäsongen över stafettpinnen från John Sport i Mora som jag verkligen får tacka för all hjälp jag fått under de år jag bott i Mora, stort tack till er, ni har varit ovärderliga i min satsning!

Avtalet och samarbetena med dessa två parter startar i oktober.

Är nu nästa säsong helt klar när det gäller hur mitt upplägg kommer att se ut? Förhoppningsvis inte! Har om allt går i lås i dagarna framöver här ännu mer roliga nyheter att berätta så det är bara att fortsätta hålla koll på mina sociala kanaler, vi hörs!

nedladdningnedladdning (1)

2 kommentarer på “Nytt skidmärke och ny samarbetspartners

  1. Lycka TILL! Ska bli spännande att få följa dig som skidåkare med plattlandet som hemort! Och blir du snabbare på platten eller blir du bättre uppför backarna (eller kanske både
    och! )

    Gilla

Lämna en kommentar